Re: Win8 - Menu start

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 21:45:44 MET DST

"Latet" napisał:

> Pod XP, aby odnaleźć dowolny program w całej strukturze menu start
> - wystarczy jeden klik myszką i kilka jej przesunieć, już bez klikania.
> Zajmuje to ułamki sekund. To samo pod Win7 - kliknięcie, klinięcie,
> przesunięcie suwakiem w dół, znów kliknięcie. Nie tylko więcej kliknięć,

Gdybym akurat nie siedział przy komputerze z Windows 7 z odpalonym w WVPC
Windows XP, to może nawet bym w to uwierzył. Na szczęście mam możliwość
natychmiastowego porównania, więc napiszę tylko, że dość oszczędnie
gospodarujesz prawdą. I nie masz myszy z kółkiem.

> ale też mniej widać na raz. Pod XP jak mi się menu rozwinie, to widzę
> na raz po prostu wszystko co jest.

Mhm... zwłaszcza przy domyślnie włączonej opcji "Używaj menu
spersonalizowanych".

> Powiedziałbym więc, że jest dokładnie odwrotnie - menu z XP bije na głowę
> wygodą menu z Win7.

De gustibus... Mnie akurat się podoba np. możliwość zakotwiczania wybranych
pozycji bez przekopywania się przez strukturę Menu Start i ręcznego targania
skrótów.

JoteR