Re: Win8 - Menu start

Autor: Latet <latet_at_latet.pl>
Data: Sun 02 Oct 2011 - 20:54:46 MET DST

> no, osobiscie- uwazam ze menu win7 bije na glowe uzywalnoscia menu xp.

Pod XP, aby odnaleźć dowolny program w całej strukturze menu start - wystarczy
jeden klik myszką i kilka jej przesunieć, już bez klikania. Zajmuje to ułamki
sekund. To samo pod Win7 - kliknięcie, klinięcie, przesunięcie suwakiem w dół,
znów kliknięcie. Nie tylko więcej kliknięć, ale też mniej widać na raz. Pod XP
jak mi się menu rozwinie, to widzę na raz po prostu wszystko co jest.
Powiedziałbym więc, że jest dokładnie odwrotnie - menu z XP bije na głowę wygodą
menu z Win7.

latet