Re: backup systemu xp

Autor: <fir_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 01 Oct 2011 - 10:22:32 MET DST

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):

> Drive Snapshot, ale przygotuj sobie płytkę instalacyjną od Windows
> 7/Visty, Hiren's CD, lub bootowalnego pena z DOS-em, żebyś mógł go
> odpalić spoza systemu w razie totalnego padu.

mam jakas plyte ratunkowa ze 'specjalnym windowsem' (nie pamietam jak juz
to sie nazywalo) czy gdybym zrobil kopie na zewn dysku i pozniej odpalil
systemz tamtego cd-romu tak by miec linie komand to da rade odzyskac z tego
zewn dysku? - nie moge nic dogrywac na plyte, powiedzmy tylko ze moge
zbutowac z tamtej plyty z gazetki zobaczyc dydk zewnetrzny i odtworzyc ta
partycje (o ile z tamtej plytki zobacze zewn dysk)

?