m a l w a r ande :(

Autor: <fir_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 01 Oct 2011 - 10:15:34 MET DST

mam system xp i internet na karte, ciagle dociaga czy wysyla mi sie
cos co zzera mi transfer z karty (potrafi np 40 MB w krotkim czasie)

moj antywirus avira nie widzi nic tymczasem program
cports pokazuje ze przy otwieraniu explorera czy chrome
(o dziwo nie ma tego chyba przy operze) nawiazywane jest
nawet kilkanascie polaczen z 'hostem ' o nazwie

fra07s07-in-f106.1e100.net

i adresach

209.85.148.* // koncowka np 106 120 i inne

ktos wie co moge z tym zrobic?? - mam ograniczone mozliwosci bo
nie dosc ze trensfer z netu na karte mam ograniczony (i moge pociagnac
pliki nie wieksze niez powiedzmy 50MB) to jeszcze czytnik plyt mi sie
uszkodzil tak ze nie moge kupic jakiejs gazety z plytka i odpalic jakiegos
innego antywira - czy da sie to zidentyfikowac i pozbyc tego recznie???

fir