Re: Ufffff ;-))

Autor: _THX <j666_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 15:37:40 MET DST

Dla potomnych, może się komuś przyda:
Wygląda na to, że Easeus odzyskuje pliki jako takie, natomiast nie odzyskuje
struktury katalogów.
I wiele plików odzyskiwanych w RAW mode (czyli takich typowych popularnych
znanych rozszerzeń typów plików) traci "nazwę" (zrobiłem eksperyment na
jednym tylko pliku RTF, który został odzyskany pod nazwą FILExxx.RTF, więc
czasem duuużo roboty może jeszcze pozostać).
Ale darmowemu (do 1 GB danych) koniowi nie zaglądajmy aż tak w zęby ;-)
THX

-----
> Ale skoro już zapuściłem przeszukanie Easeusem całej partycji, to z
ciekawością poczekam na wyniki.