Re: Ufffff ;-))

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Thu 22 Sep 2011 - 23:12:17 MET DST

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie _THX
raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> "Palcówka" się wyjasniła:
> Szukając docelowego katalogu do zapisania jakiegoś dokumentu, niechcący
> przesunąłem (touchpadem) ten katalog do innego katalogu

Niedawno zastanawiałem się, kiedy Microsoft doda wymóg potwierdzenia
operacji przy przenoszeniu katalogów myszką. Ja osobiście pracuję
głównie różnymi commanderami, ale kiedyś w pracy przez godzinę
szukaliśmy tzw. "świętego" katalogu roboczego, który osobiście
niechcący wrzuciłem do innego katalogu.

Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~