Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 18:39:03 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:4e78b091$0$2506$65785112@news.neostrada.pl...

> Etam, Quote-Fixa używałem pod WinXP, Viście i teraz w Win7 pod Windows
> Mail.
> Nigdy nie miałem z nim kłopotów, w tym z klikaniem w linki.

To zależy od wiadomości, w jakiej ten link przyjdzie. Z tego, co dostaję,
klikalne jest 20-30%. Reszta - jak opisałem. Po wyłączeniu QF i restarcie OE
klikalne jest 100%. QF jest fajnym programem, ale nie wszystkie jego opcje
działają należycie. Nie skreślam go, po prostu układ, okoliczności takie, że
się niezbyt sprawdza...

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/