Re: Nie można podkręcić procesora na płycie Gigabyte-EP31-DS3L

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 17:22:26 MET DST

Użytkownik "gh05t" <bolestal@gmail.com> napisał w wiadomości
news:ce09d0fe-92a9-4db0-b61f-f4d865592233@m38g2000vbn.googlegroups.com...
> jest "Flex memory mode", ale tym razem przeguglałem i nie jest to nic
> strasznego, taka namiastka Dual Channel (choć duala nie mam).
To nieesymetryczny dual - tzn czesc pamieci jest w dualu czesc nie

** Sęk w tym, że żaden moduł nie jest "dual"... :)

Są zastosowania w ktorych Dual Channel wcalenie jest dobry wiec ..
niekoniecznie

** Jak ze wszystkim... Pod NT4 bawiłem się grą HEXEN-2, która nie wywalała
się, ale zachowywała się baardzo dziwnie, np. przy obracaniu się, robiło pół
obrotu, nagle skok i akcja powtarza się. Dopiero skoligacenie programu na
sztywno z jednym prockiem powodowało, że gra chodziłą płynnie.

> Jak mi sie przytulą do mnie jakieś pieniądze, to zamiaruję kupić lepszą
> płytę, a na razie mam tę i szczęście, że nie mam na co narzekać. Mam ją
> już
> chyba 2-3 lata i jest dobrze.
Poki dziala dobrze, nie ma sensu wymieniać - Duza awaryjnosc nie
oznacza ze sie psuja wszystkie ;)

** Płyty nie zamierzam się pozbywać ot-tak, po prostu, możliwości tej za
jakiś czas okażą się niewystarczające, zostawię ją sobie do słabszych spraw
i wiem, że mnie raczej nie zawiedzie. Albo dam w prezencie komuś, kto nie
potrzebuje nie-wiadomo-czego. A zasilacz - muszę dokłądnie przejrzeć.

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/