Re: Szukam małego programu do sortowania linii w plikach txt

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Tue 20 Sep 2011 - 17:14:23 MET DST

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:j4vvgj$k4e$1@news.icpnet.pl...

> Taki, czyli jaki? W jaki sposob Quote-Fix miałby uszkodzic system?

Chyba właśnie QF (nie OEPT)... lat temu, no, cokolwiek, jeszcze chyba na
W98, konieczna była spora praca, by to wyprostować.
Dzisiaj, nie rozwalił systemu (XP tak łatwo się nie daje), ale problemował
klikanie niektórych linków, do tego stopnia, że trzeba było 1. wyłączyć OE,
2. wyłączyć QF, włączyć OE i kliknąć link. Nie pomagało odptaszenie w
opcjach i zatwierdzenie.

--
Proszę, podpisz petycję...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/