Re: problem z dyskiem albo systemem XP

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Sep 2011 - 11:11:18 MET DST

Dnia Sun, 18 Sep 2011 16:56:53 +0200, Piotr Palusiński napisał(a):

> Albo podaj sterowniki (F6) podczas instalacji, lub zintegruj
> instalke przy pomocy Nlite http://www.purepc.pl/node/881?page=all

Same problemy. Zassałem sterownik, podałem podczas instalacji naprawczej
ale kiedy dochodzi do momentu w którym normalna (bez F6) instalacja
proponuje drugie R, ja go nie mam. Jest tylko możliwość ponownego
zainstalowania XP. Instalator trochę marudzi kiedy przychodzi do wykrywania
istniejących XP, nic nie wykrywa lecz kiedy idę dalej i próbuję
zainstalować XP ponownie, mam ostrzeżenie że "Instalacja wielu XP na tej
samej partycji... itd) No więc wykrywa tej stary XP czy nie? Instalować go
dalej czy nie? Wolałbym uniknąć sytuacji kiedy będę miał katalog Windows i
Windows000 (czy jakoś tam) :)
Jakaś rada?

--
Jacek