Re: problem z dyskiem albo systemem XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 18 Sep 2011 - 16:56:53 MET DST

In news:1o2ccw6cagwyl$.jj1lueb4vvvi.dlg@40tude.net,
*Jacek Maciejewski* <jacmacwytnij@o2.pl> typed:
> Witam
> Problem jest taki:
> 1. bios dysk widzi
> 2. XP się ładuje ale po jakimś czasie następuje restart kompa.
> 3. Kiedy uruchamiam R lub instalację naprawczą z CD, program zgłasza że
> nie widzi dysku.
> 4. Dysk sprawdzony na innym kompie, HDTune bez zarzutu, chkdsk /f wykrył
> coś tam w filesystemie. Nie znalazłem logu :)
>
> Ma ktoś jakiś pomysł jak naprawić system?

A jaki to dysk?. Jak Sata to XP nie zobaczy go. Musisz podstawic stery.
Lub Zmień w BIOS-ie AHCI na IDE i dokonaj naprawy.
Jak przeprowadzić uaktualnienie na miejscu systemu Windows XP
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;315341
Albo podaj sterowniki (F6) podczas instalacji, lub zintegruj
instalke przy pomocy Nlite http://www.purepc.pl/node/881?page=all

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx