Re: Nie można podkręcić procesora na płycie Gigabyte-EP31-DS3L

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 11 Sep 2011 - 11:19:00 MET DST

Użytkownik "dcim24" <dcim24@gmail.com> napisał w wiadomości
news:j4g2ms$j8c$1@node2.news.atman.pl...
> Nie chodzi mi o podkręcanie procesora, ale o samą zasadę, że nie można
> zmienić FSB, nawet w niewielkim zakresie.

Daj sobie z tym spokój, podkręcisz o 2 %, a system ci ocipieje. Zostaw jak
fabryka przykazała, a będziesz mieć stabilną wydajną maszynę, która długo
pożyje. Ja też taką mam, FSB 200, a przy 202 już pada i nic nie pomaga.
ChodzÄ™ na 200 i jest gut, nie ruszam.

--
ProszÄ™, podpisz petycjÄ™...
http://www.petycje.pl/petycja/7778/