Re: Windows XP sp3 System_Restore, a pliki na dyskach.

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 22:31:02 MET DST

Dnia Wed, 7 Sep 2011 19:21:31 +0000 (UTC), _THX napisał(a):

> Ściaganych z sieci i zapisanych nie tyle w My_Documents, co na innej partycji.
> Byłem dość ździwiony, że po powrocie do wczorajszego punktu przywracania
> (przed instalacją pierwszej z kilkunastu próbnych wersji sterownika do karty)
> nagle zniknęło mi z podkatalogu kilkanaście plików exe (z róznymi wersjami
> sterowników do karty) ściąganymi bagatela kilka godzin.

Hm. Z tego wniosek, że miałeś włączone monitorowanie partycji
niesystemowej. To był błąd.

> Co więcej MS pisze (odwrotnie niż Ty), że jakby pliki znajdowały w
> My_Documents, to by w nie ingerował (ale teraz po Twoim poście nie wiemy, czy
> dotyczy to też exe ściąganych z sieci), i nawet zaleca "ukrycie" plików w MD
> przed działaniami System_Restore.

To prawda:
"Up to Windows XP, it excludes any file types used for users' personal
data files, such as documents, digital photographs, media files, e-mail,
etc. It also excludes the monitored set of file types (.DLL, .EXE etc.)
from folders such as My Documents. Microsoft recommends that if a user
is unsure as to whether certain files will be modified by a rollback,
they should keep those files under My Documents."

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/