Re: Windows XP sp3 System_Restore, a pliki na dyskach.

Autor: _THX <j666_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Sep 2011 - 21:21:31 MET DST

Ściaganych z sieci i zapisanych nie tyle w My_Documents, co na innej partycji.
Byłem dość ździwiony, że po powrocie do wczorajszego punktu przywracania
(przed instalacją pierwszej z kilkunastu próbnych wersji sterownika do karty)
nagle zniknęło mi z podkatalogu kilkanaście plików exe (z róznymi wersjami
sterowników do karty) ściąganymi bagatela kilka godzin.
Co więcej MS pisze (odwrotnie niż Ty), że jakby pliki znajdowały w
My_Documents, to by w nie ingerował (ale teraz po Twoim poście nie wiemy, czy
dotyczy to też exe ściąganych z sieci), i nawet zaleca "ukrycie" plików w MD
przed działaniami System_Restore.
THX

-----
> Pisze zapewne o plikach pobranych z rozszerzeniem *.exe i zapisanych np. w
MD po wykonaniu punktu przywracania.
> Teraz gdy skorzysta z ostatniego punktu przywracania, to straci te pobrane
pliki *.exe zapisane w MD lub innym folderze systemowym.