Re: Win 7 - jak zmusić programy do przechowywania danych poza dyskiem systemowym?

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 04 Sep 2011 - 23:49:53 MET DST

Użytkownik "Marcin N" <marcin5.usun@wykasuj.onet.pl> napisał w wiadomości
news:j40p5m$ugs$1@news.onet.pl...
> informatycy "dla mojego dobra" zaczęli mi pakować wszystko na dysk C. I na
> dodatek prawie uniemożliwiają mi w łatwy sposób to sobie skonfigurować po
> mojemu.

No co, nie czytasz grupy? Przecież to dla twojego dobra w jedynym słusznym
systemie, przecież XP jest taki bardzo stary, jest be, nie wiedziałeś? :))
Dobra, sorki za sarkazm, po prostu wychodzi stare przysłowie "nie wszystko
złoto, co się świeci".
Ale OK, zwracam się z prośbą goracą do wszystkich o nierozwijanie w tej
gałęzi wątku advocacy...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com