Re: Defragmentacja rejestru - czy to sprawa mitologiczna?

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Sun 04 Sep 2011 - 21:41:05 MET DST

Proces "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> zwrócił błąd:

> Na Viście po SP2 odpowiednikiem było compcln.exe[1]
>
> 1. http://www.vistax64.com/tutorials/229239-sp2-disk-cleanup-tool.html

Dzięki, złe to nie jest, na pewno wyrzuciło trochę śmieci (ok. 708 MiB).
Nadal jednak mój winsxs zajmuje ponad 19 GiB :( Vista się starzeje to i
grubieje.

Z kolei DISM, jak się okazało po jego zainstalowaniu, na Viście nie
obsługuje przełącznika online, a ciekaw byłem czy nie umie usunąć
jeszcze więcej (sądząc z opisu to nie).

--
Saiko Kila
My dog's name is Muhammad.