Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 10:39:03 MET DST

Użytkownik "Remek" <dupa@gmail.com> napisał w wiadomości
news:j3jloo$61m$3@inews.gazeta.pl...

> Niespecjalnie się przykładając napisałem dla własnych potrzeb kalkulator 6
> działaniowy, operujący na liczbach 128 bajtowych (łącznie z dzielnikiem).
> Nie ma animowanej ikony, czy kontrolek, dymków podpowiedzi i innych
> przeszkadzajÄ…cych g... A ma ... 30 kB.

Otóż właśnie!
I jestem pewien, że gdyby kompilator naprawdę zestawiał tylko i wyłącznie
potrzebne cegiełki kodu, to jeszcze byś zszedł z rozmiarem.
Taki system, takie programy, są mi potrzebne. Nieistotne, czy to będzie
Windows 1.0, czy Windows Pierdyliard.
System, gdzie cała "energia" będzie szła w działanie programów (i samego
systemu rzecz jasna), a wszelkie "podatki", znaczy się napędzanie systemu
przez samego siebie, nieuniknione w systemach wielozadaniowych, ograniczone
do naprawdę niezbędnego minimum. Hmm... muszę głębiej obadać QNX-a, tylko na
razie nie mam jak i kiedy...

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com