Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 10:32:01 MET DST

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:1prdxv7y2c69e$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

> Zależy co na nim masz zamiar robić. ;) Ten procesor, który zamierzasz
> kupić,
> to któryś z Celeronów / dwurdzeniowych Pentium / Core 2 Duo?

Najwyższy, co znalazłem, to Pentium M 2.26 GHz, dość drogi, dużo droższy od
dość powszechnie spotykanego 2.16 GHz, FSB nominalnie 333, ale znalazłem, że
pójdzie na modułach 400 MHz. Pamięć max 2x1GB, nie ma większych modułów
DDR1, SO-DIMM oczywiście. Wszystko to oczywista, jak kasa będzie odpowiednia
(pomijam zakup nowej baterii, bo stara trzyma tylko 3 minuty). Co do procka,
nie wiem, czy ten najwyższy nie jest dwurdzeniowy właśnie, czy choćby
dwuwątkowy, ale myślę, że siódemkę powinien udźwignąć. Jeśli jednak zmienię
system, to raczej na coś uniksowego, chcę z lapem podróżować i wolałbym, aby
się jakiś nawiedzony policjant nie czepiał do mojej maszyny, a Pingwinem go
zgaszę. Ale czas pokaże, co będzie dalej.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com