Re: [ot] safari vs. opera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 10:06:30 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:j3jsh1$lae$3@inews.gazeta.pl...
> tak btw:
> jedyna _ważną_ wadą opery dzisiaj jest wg mnie zajetosc pamieci w czasie
> uzytkowania. zaskakujacy regres z wydania na wydanie. Mozna oczywiscie
> dodac druga 0.9ważną wadę: opera po zamknieciu tkwi, i tkwi w ram, czasami
> trwa to i po pare minut. ja na przyklad najczesciej opere ubijam.

Na małym kompie tak mam, na nieco mocniejszych znika szybciej. Podglądam w
Managerze Zadań i mam wrażenie, że po prostu za wolno trwa sprawdzanie i
uwalnianie poszczególnych puli pamięci. Też ubijam, gdy się skwasi. Lubi
ciec pamięć zwłaszcza na NK, na dużej mocnej maszynie Operę muszę
restartować po kilka razy... Poza tym jednak na stabilność nie narzekam.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com