Re: [ot] safari vs. opera

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sat 03 Sep 2011 - 10:02:38 MET DST

news:19omdn0h3jj95$.dlg@kwinto.prv...

> To nie jest żaden argument. Przeglądarki IE używa coś koło 50% ludków, a
> mimo to jakoś peanów o niej na grupach nie widać... ;-)

Takowoż. Dziwią mnie zatem trochę pojawiające się wcześniej głosy, że "nie
masz cudzych Bogów przede mną..." wróć, "IE9 ueber alles". Nie odmawiam
"dobrości", ale chętnie zobaczę niezależny od M$ raport, ot, tyle. Używam do
pobierania poprawek, a także, gdy jakaś strona nie chce się dobrze
wyświetlić, sprawdzam wtedy, czy strona też się (nie) wyświetli.
Używałbym, gdyby dało się w łatwy sposób blokować natrętne reklamy (z
większością których Opera radzi sobie "saute") na stronach, bo uczciwie
przyznam, IE bardzo się poprawił od wcześniejszych wersji.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com