Re: [ot] soft do portable

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 31 Aug 2011 - 21:54:10 MET DST

Remek in news:j3k093$s82$5@inews.gazeta.pl
> Portable to jest wirtualizowanie?

no zdaje sie, Ĺźe tak; przeczytaj w linku ktory podalem w root poscie
poczatek tresci; tak, wykonanie portable, to wirtualizacja aplikacji:

http://www.hotfix.pl/stworz-wlasny-program-portable-w-cameyo-a313.htm

> Wydaje się, że chodzi o programy bez
> istalatora, działające np. z pendrive na dowolnym komputerze z odpowiednim
> oczywiście systemem. Wg. mnie taki program ma wszystkie swoje potrzebne do
> działanioa składniki, takie jak DLL, CFG, czy pliki językowe w swoim
> katalogu. To oznacza, Ĺźe nie umieszcza ich w katalogu sytemowym, jak to
> robi instalatore.

przeciez o to wlasnie pytam: o soft, przy pomocy ktorego mozna, majac
tradycyjny plik instalatora jakiejs aplikacji, wykonac jej wersje portable
(jesli w ogole wykonalne), czyli wersje, ktorej cechy wlasnie wyzej
opisales.