Re: Błąd systemu plików

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 21:16:19 MET DST

Dnia Mon, 29 Aug 2011 20:34:22 +0200, Remek napisał(a):

> Rzeczywiście miażdżące i powalające. Szczególnie jeśli chodzi o wymagania.
> Miejsce na dysku zajmowane przez czysta instalke systemu:
>
> Windows 98 SE - 98 MB
> Windows XP - 500 MB
> Windows 7 - 14 GB
>
> I to wszystko na skutek dwóch, czy trzech mocniejszych zabezpieczeń? To
> paranoja. Sytem powinien być mały, szybki i sprawny. Ma służyć do pracy na
> komputerze, a nie do zżerania własnego ogona i zaplątywania się we własne
> nogi. Niestety nie ma alternatywy. Pod Linuksa nie ma profesjonalnych
> [...]

640GB dysk 2,5" 7200rpm kosztuje 230 zł brutto. 1GB wychodzi więc za około
36 groszy.
1TB dysk 3,5" 7200rpm kosztuje 185 zł brutto. 1GB wychodzi więc za niecałe
19 groszy.

Ludzie - ja rozumiem i zgadzam się z tym, że producenci oprogramowania pod
tym względem jednak trochę przeginają. Ale takim samym przegięciem są
porównania Windows '98 SE z Windows 7. Dlaczego nie od razu do Windows 3.11?
Jeszcze mniej na dysku zajmował przecież.

[ Nie jestem mądrzejszy ani lepszy, mogę być inny.                         ]
[                                 (Piotr 'Orlinos' Kozłowski, pl.pregierz) ]