Re: Problem z ruterem

Autor: Przemysław Czaja <przempo_at_poczta.fm>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 17:44:22 MET DST

Użytkownik "Leszek"

> Użytkownik "rs" napisał w wiadomości grup
> juz ci poradzili zebys zmienil router.
>
> A jaki ruter byście polecili?

Mogę polecić tylko to czego sam używam czyli Linksysa WAG200G - mam go
chyba ze 3 lata "chodzi" nonstop i NIGDY nie rozłączył, nie zresetował.
Jest tylko jeden problem :) podobnie jak ty mam net z Netii i jeśli
połacze router kablem z laptopem to mam 20 000Kbps, jak idzie po WiFi to
mam 15 000Kbps

Pozdrówki