Re: Program do ściągnięcia witryny

Autor: L <L_at_L.com.pl>
Data: Mon 29 Aug 2011 - 16:13:18 MET DST

> RTFM. Poważnie.

Skoro ten temat już był, to jak dotrzeć do wniosków?
Nie chodzi mi o program, który teoretycznie może
ściągnąć tylko daną witrynę, bo każdy ma takie opcje,
ale o taki, który robi to naprawdę.
W/w WinHTTrack też miał to robić, a jednak
otrzymuję mnóstwo stron spoza głównego adresu.
Prawdopodobnie takie, które wpadają zawsze,
bez względu na to co się chce ściągnąć.

Pozdrawiam