Re: Błąd systemu plików

Autor: Piotr B. (pb2004) <p_borkowski_at_nospamgazeta.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 11:37:17 MET DST

Użytkownik Araneus Diadematus napisał:

> Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:j35sta.6vo.1@pb2004.pl...

> Nie chcę, aby coś się robiło bez mojej wiedzy. Zadam poprawki, jeśli się
> pojawią, (i pozwalam systemowi samowolnie poinformować mnie, że to
> nastąpiło), ale nie chcę, by jeśli z jakiegoś powodu potrzebuję, aby
> system tego sam nie robił (zadanie poprawek), nie udawał on mądrzejszego.

Systemowi wisi to jak mu instalujesz poprawki. Czy to robisz świadomie
czy masz wtedy pomroczność jasną czy ciemną i nie wiesz co robisz. Ważne
jest to że dzięki komponentyzacji ilekroć jest instalowana poprawka
system ma aktualne pliki instalacyjne i nigdy nie poprosi jak zdarzało
się pod XP o płytę z np. SP2 gdy ty masz płytę SP0.

> Kwestia czasu, kiedy pojawi się babol, dla którego żadne z podanych
> przez ciebie parametrów, opcji, nie będą mieć znaczenia.

To zostanie załatany. YPB? Chyba nie twierdzisz że dom nie potrzebuje
ścian bo i tak można wejść do niego przez drzwi.

--
Piotr Borkowski