Re: Błąd systemu plików

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Sun 28 Aug 2011 - 00:23:12 MET DST

Użytkownik "Piotr B. (pb2004)" <p_borkowski@nospamgazeta.pl> napisał w
wiadomości news:j35sta.6vo.1@pb2004.pl...

> W jaki sposób wraz z poprawkami ta płyta Ci się będzie aktualizować? Bo
> winsxs siÄ™ aktualizuje.

Nie chcę, aby coś się robiło bez mojej wiedzy. Zadam poprawki, jeśli się
pojawią, (i pozwalam systemowi samowolnie poinformować mnie, że to
nastąpiło), ale nie chcę, by jeśli z jakiegoś powodu potrzebuję, aby system
tego sam nie robił (zadanie poprawek), nie udawał on mądrzejszego.

> Koszt Hardlinka liczy siÄ™ w bajtach. Prawdopodobnie to tylko wpis w $MFT.

Mały wpis MFT zabiera miejsce z partycji tylko wtedy, gdy ilość danych
przekroczy pewną objętość i/lub zabraknie zwolnionych miejsc w MFT.

> Ale co kwestia czasu bo nie rozumiem? Przecież powyższe jest faktem. To
> jest elementarz działania DAC, MAC i RBAC.

Kwestia czasu, kiedy pojawi się babol, dla którego żadne z podanych przez
ciebie parametrów, opcji, nie będą mieć znaczenia.

--
127.0.0.1   www.facebook.com
127.0.0.1   www.twitter.com