Re: [ot]

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 17:37:23 MET DST

Remek wrote:
> Komuś, kto twierdzi, że "zapisz jako" usuwa jakoby jakieś "zbędne" (sic!)
> dane. Podpierając się autorytetem ze stopki niejednokrotnie wprowadza w błąd
> użytkowników.

> A Ty najlepiej sprawdź.

nie mam potrzeby sprawdzania roznic pomiedzy szybkim zapisywaniem a jego
brakiem bo wiem co sie tam dzieje i widze rezultat, proponuje zebys
najpierw zdobyl jakas faktyczna wiedze w temacie na ktory chcesz sie
wypowiadac, bo jak narazie to rownasz do animki

http://office.microsoft.com/en-us/word-help/ways-to-reduce-file-size-HP005230740.aspx

chyba ze uwazasz ze oni tez nie wiedza o czym pisza? :>