Re: Błąd systemu plików

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Fri 26 Aug 2011 - 04:55:11 MET DST

Przemysław Ryk in news:1ahqozgi8e0w.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Zależy na co patrzeć. Przykładowo - dla mnie swego czasu bodźcem do
> przesiadki na linię NT (z Windows ME na 2000, a później na XP) był np.
> fakt, że Windows 2000 nie musiałem restartować co parę godzin,

uciekalem z w98 przed bsodami, zawieszeniami i takimi tam roznymi :) Udalo
sie. w2k pro bardzo mile wspominam. I cos mi sie zdaje, ze gdyby nie nowszy
laptop ktory mi potem nagle wpadl razem z xp - to...
W2K bardzo przyjemny system.
Co ciekawe - jakos specjalnie nie odczulem jakosciowej zmiany przejscia w2k
pro - xp... Naprawde. Wiecej: np. wszystko robilem, żeby uciec od wygladu
landryny ku siermiężnosci w2k :)
Dzisiaj: zaplacony xp w szufladzie, w laptopie: powerxp. Super.

> Przejście z Windows 2000 na XP - trafiła się okazja przy zmianie sprzętu,
> trochę więcej multimedialnych klamotów - to się przesiadłem.

tak pewnie bedzie z moim przejsciem xp - w7; chyba, ze zdarzy sie to dopiero
przy w8 :)

> XP x64 kilka razy w działaniu widziałem i
> jakoś specjalnie mi do gustu nie przypadł.

a o to dopytam: poniewaz?

> Nie przesadzajmy - zawsze były płacze, że nowy system ma poronione
> wymagania. Kupiłem wiosną laptopa - C2D 2,2GHz, 2GB ram, 80GB dysk. Dysk
> owszem wymieniłem na większy, ale… Postawiłem na tym Windows 7 x64
> [......]
> Gra, buczy, krawaty
> wiąże.

podejrzewalem/czytalem, że w7 ma jakby... wieksze wymagania dla tzw
komfortowej pracy. Zaskoczonym.