miniatury

Autor: kajus44/gugiel <kajus44_at_wp.pl>
Data: Thu 25 Aug 2011 - 12:32:23 MET DST

Witam.
Windows 7.
Mam folder z plikami graficznymi, w którym zapisujê kolorowe pliki,
przerabiam je w iview na szare (w skali szaro¶ci, po polskiemu
czarnobia³e) a one s³u¿± mi jako tapeta w formie pokazu slajdów (nie,
nie mam okresu depresyjnego). Ale nie w tym sêk. Przy zapisywaniu
kolorowych plików z internetu do tego folderu widzê, ¿e miniaturki
plików które ju¿ zmieni³em przecie¿ na szare s± dalej kolorowe. Co
dziwne - przy widoku w eksploratorze "ikony", który mia³em przed
zmian± koloru obrazków (czy to du¿e czy to ma³e) - te te¿ s± kolorowe.
I to po restarcie komputera te¿ Ale ju¿ po zmianie widoku na inny
rodzaj ikon (du¿y, albo ma³y) miniatury s± szare. Domy¶lam siê ¿e
windows przechowuje gdzie¶ miniaturki, ale wychodzi mi na to, ¿e one
s± tylko "robione" jeden raz, a potem ju¿ ich nie zmienia (nie
sprawdza³em co bêdzie je¶li na obrazku dodam napis "gupi kaowiec", ale
domy¶lam siê, ¿e na miniaturce nic siê nie zmieni).
Pytanie, jak to od¶wie¿yæ? Nie ¿ebym jako¶ ubolewa³ ¿e widzê kolory,
po prostu ciekawi mnie to. Oczywi¶cie wiem, czy raczej domy¶lam siê,
¿e po czyszczeniu dysku systemowym oczyszczaczem problem raczej
zniknie, ale chcê wiedzieæ, gdzie dok³adnie te miniatury (thumbs?) s±
przechowywane.
Pozdrawiam.