Re: Jak ukryć nieużywane partycje czytnika kart/pendrive

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 24 Aug 2011 - 19:14:44 MET DST

In news:enaa57t4h6lq5j3bma00ut62rg8pvusc6t@4ax.com,
*jerzu* <to_jest_fajans.jerzu@poczta.onet.pl> typed:

> Aaa... Ale to działa tylko w eksloratorze windows. Ja go nie używam,
> jakoś przywykłem do Total Commandera. A tam widać wszystkie napędy.

Masz juz podane rozwiazanie http://www.uwe-sieber.de/usbdlm_e.html

A może myk z czasów Win9x
HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\
Policies\Explorer
DWORD "NoDrives" = wpisz wartość np.4
Od jej treści zależy, które dyski bedą ukryte. Do napędów, począwszy od A,
przypisywane są kolejne potęgi liczby 2: i tak 1 do A, 2 do B, 4 do C, 8 do
D itd.
Jeżeli chcesz schować więcej napędów, to podajesz sumę wartości
odpowiadajacych poszczególnym dyskom - np.liczba 9 oznacza ukryty
dysk A i D
Restart komputera

PS. Jest to tylko proteza, gdyz mozesz dostac sie np. wpisujac w okienko
uruchom C:\.......

lub wykonana to za Ciebie
Windows Configurator
http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&id=451&Windows+Configurator+0.6