Re: Błąd systemu plików

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 16:46:58 MET DST

Użytkownik "m4rkiz" napisał:

> raczej bajzel w systemie, obajwy srednio pasuja do uszkodzenia sprzetowego

Użytkownik twierdzi, że było 4 GB RAM, a teraz widać tylko 2,5 GB. I na tej
podstawie wniosek. Jeśli to nie wina sprzętu, to nowy XP powinien się
prawdzić. Jednak zrezygnowałem. Delikwent kręci i nie wiem czy mu wierzyć.
Instalki systemu nie ma, automapy też nie ma. Skrót pokazuje na dysk D, a
nie jest to portable. Część "fachowców" instaluje i doradza to innym
programy na partycji niesystemowej. W razie padu systemu i powtórnej
instalki to wszystko zainstalowane np. na D: zda się psu na budę. Nie ma co
pakować się w kłopoty. Przepraszam za zamieszanie. Jednak czego się
dowiedziałem to moje :)

Pozdrawiam