Re: Błąd systemu plików

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Mon 22 Aug 2011 - 15:37:41 MET DST

Remek wrote:
> Powodem zamieszanmia jest to, że laptop działa niestabilnie. Aplikacje długo
> się uruchamiają, okna wskakuja i znikają. Jednym słowem można dostać
> rozstroju nerwowego. Podejrzewam uszkodzenie sprzętowe np. grafiki, albo
> pamięci.

raczej bajzel w systemie, obajwy srednio pasuja do uszkodzenia sprzetowego

> Na próbę można by zainstalować system mniej kobylasty, wymagający
> mniej zasobów i nie tak przeładowany wodotryskami.

live cd ubuntu czy knoppixa

> Zrobiłem kopię obecnego, która ma 18,5 GB (?). Pewnie jakieś śmieci
> użytkownika w ukrytych folderach, ale mimo wszystko ...
> Nie wnikałem w to. Sprzęt jest za słaby na Win7. A do
> automapy i filmów XP_ wystarczy. No i może sprzęt przestanie szaleć.

przy uzywaniu automapy i filmow system nie ma znaczenia, ani jedno, ani
drugie (poza ew. 1080p) nie ma prawa chodzic zle na zadnym windowsie
postawionym na T2310 nawet jezeli masz tam tylko 1GB ram