Re: Błąd systemu plików

Autor: Wojciech Wrodarczyk <w.wrodarczyk_at_wp.pl>
Data: Tue 23 Aug 2011 - 13:02:59 MET DST

W dniu 2011-08-22 18:06, m4rkiz pisze:

> on ma zainstalowane w7 i bedzie instalowal tam xp, jest sens przeplacac
> za xp?

Jak ma W7, to wg mnie nie ma sensu się cofać.

> podkrecisz jasnosc?

Zakładasz z góry, że gość ma bajzel, natomiast przy wielu fabrycznych
instalkach soft się muli, kiedyś (bo ostatnio zbyt często tej
przyjemności nie mam) kupiłem Toshibę z Vistą, tyle było w niej softu
dodanego, że wista klękała, mimo parametrów teoretycznie wystarczających.