> Windows 7 Ultimate. Próba wykonania obrazu Norton Ghost skutkuje
> komunikatem
> o błędzie systemu plików NTFS i propozycja uruchomienia chkdsk. jednak w
> systemoe nie da się tego zrobić. Chkdsk jak i scandisk odmawiają pracy
> tłumacząc się, że nie mogą sprawdzić używanego dysku, albo woluminu. Jak
> temu zaradzić?
Witaj,
Błąd systemu plików raportowany przez Ghosta może być fałszywym alarmem.
Z każdą kolejną wersją systemu NTFS zmienia się,
możliwe że twój Ghost nie rozpoznał nowych danych i to własnie zgłosił jako
błąd.
Najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z firmą Symantec
i dowiesz się czy twoja wersja Norton Ghosta działa prawidłowo z Windows 7,
w końcu Symantec za coś bierze te 200zł za Ghosta, niech zapracują na te
pieniądze.
W najgorszym wypadku dowiesz się że twoja wersja nie obsługuje prawidłowo
nowego NTSFa,
zaoszczędzi ci to przyszłych kłopotów, przy ewentualnej próbie odzyskania
"7"-ki
-- __________ Pozdrawiam Robert Winkler.Received on Sun Aug 21 16:50:03 2011
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 21 Aug 2011 - 17:42:01 MET DST