Re: Błąd systemu plików

Autor: Robert Winkler <noone_at_nowhere.org>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 16:45:19 MET DST
Message-ID: <j2r5m1$rlb$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original

> Windows 7 Ultimate. Próba wykonania obrazu Norton Ghost skutkuje
> komunikatem
> o błędzie systemu plików NTFS i propozycja uruchomienia chkdsk. jednak w
> systemoe nie da się tego zrobić. Chkdsk jak i scandisk odmawiają pracy
> tłumacząc się, że nie mogą sprawdzić używanego dysku, albo woluminu. Jak
> temu zaradzić?

Witaj,
Błąd systemu plików raportowany przez Ghosta może być fałszywym alarmem.
Z każdą kolejną wersją systemu NTFS zmienia się,
możliwe że twój Ghost nie rozpoznał nowych danych i to własnie zgłosił jako
błąd.
Najlepiej będzie jeśli skontaktujesz się z firmą Symantec
i dowiesz się czy twoja wersja Norton Ghosta działa prawidłowo z Windows 7,
w końcu Symantec za coś bierze te 200zł za Ghosta, niech zapracują na te
pieniądze.
W najgorszym wypadku dowiesz się że twoja wersja nie obsługuje prawidłowo
nowego NTSFa,
zaoszczędzi ci to przyszłych kłopotów, przy ewentualnej próbie odzyskania
"7"-ki

-- 
__________
Pozdrawiam
Robert Winkler. 
Received on Sun Aug 21 16:50:03 2011

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 21 Aug 2011 - 17:42:01 MET DST