Re: Błąd systemu plików

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sun 21 Aug 2011 - 14:29:09 MET DST

Użytkownik "Michal Kawecki" napisał:

> Jeżeli chcesz przejść na XP, to jest Ci ona
> zbędna, ale proponuję ją pozostawić ...

Dzieki Michale. Próbuję pomóc komuś, kto wie o komputerze jeszcze mniej ode
mnie. Zapoznałem sie dokładniej ze sprzętem i okazuje się, że laptom jest
wyposażony w procesor 64 bit Mobile DualCore Pentium T2310 1466 MHz i System
też jest 64 bitowy. Czy na takim sprzęcie będzie prawidłowo działał XP 32
bit? A jeśli już to chyba aplikacje w wersji 64 bit nie będą pracować.
Chodzi głownie o Automapę TPC v 6.7.0.1294 reklamowaną przez Krzysztofa
Chołowczyca. Nie wiem, czy nie jest 64 bit. Trudno doszukać się jakichś
informacji.

Remek