Re: System preinstalowany czy nie

Autor: m4rkiz <m4rkiz_at_mail.od.wujka.na.g.com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 17:17:17 MET DST

Mat wrote:
> Jaki backup, czego?

systemu

> Jeśli mam płytkę z oryginalnym systemem to z nową instalacją
> lub naprawą nie ma problemu.
> Jeśli jest preinstalowany i nie został zrobiony zapis na DVD,
> to przy kłopotach może być problem.

podkrecam jasnosc - chodzi ci o partycje recovery

wiec rozwiazania masz trzy:

- zrobic backup partycji recovery o ile istnieje
- zrobic backup systemu w takim stanie w jakim go teraz masz
- zrobic backup samej aktywacji
http://www.mydigitallife.info/how-to-backup-and-restore-to-preserve-oem-offline-pre-activation-when-reinstall-windows-xp/

> W tym wypadku chodzi o czyjegoś laptopa, którego ktoś
> odziedziczył i nic o nim nie wie.
> Przy okazji, jak taki zapis Rescue zrobić gdy nie ma do tego
> specjalnego narzędzia?

tu juz niestety podkrecic jasnosc wypowiedzi musisz ty :P