Re: System preinstalowany czy nie

Autor: Mat <M_at_..com>
Data: Wed 17 Aug 2011 - 17:07:09 MET DST

:>> W jaki, możliwie prosty, sposób można rozpoznać

> nie predefiniowany tylko preinstalowany jak juz
W Temacie było dobrze. :-)

> ale jaka to dla ciebie roznica? backup robi sie i tak tak samo
> niezaleznie od rodzaju aktywacji
Jaki backup, czego?
Jeśli mam płytkę z oryginalnym systemem to z nową instalacją
lub naprawą nie ma problemu.
Jeśli jest preinstalowany i nie został zrobiony zapis na DVD,
to przy kłopotach może być problem.
W tym wypadku chodzi o czyjegoś laptopa, którego ktoś
odziedziczył i nic o nim nie wie.
Przy okazji, jak taki zapis Rescue zrobić gdy nie ma do tego
specjalnego narzędzia?

Pozdrawiam
Mat