Re: Program do deinstalacji ?

Autor: Pati <aaa_at_kkk.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 15:43:49 MET DST

> IMVHO do takich celow po stokroc bardziej nadaje
> sie maszyna wirtualna niz jakikolwiek wydumany system
> nadzoru nad skryptami instalacyjnymi, przywracanie systemu
> czy tabun "sprzataczy" rejestru.
>
> Rozpatrywales(as) taka opcje?

Nie, bo nie mam doświadczenia z maszyną wirtualną.
Co powinnam poczytać na ten temat, żeby zabrać się
do tego właściwie? Jakiś krótki ale wyczerpujący opis
dający podstawy do efektywnego korzystania z takiej
maszyny?
W tej chwili używam Win XP Pro na desktopie i Vistę
Business na notebooku. Niewykluczone, że na notebooku
zrezygnuję z Visty i zainstaluję Win XP.
Czy na platformie takiej maszyny można również
testować różne programy (w tym sterowniki) związane
z wyborem routera do łączenia z Internetem?

Dziękuję za odpowiedź
Pati