Re: Win XP Cdrom zniknal z menadzera urzadzen

Autor: kapitan <kakapit_at_wp.pl>
Data: Wed 10 Aug 2011 - 08:39:33 MET DST

Piotr Palusiński pisze:

> Usuń z men. urzązdeń wszystkie kontrolery, dyski, cdrom - zrestrtuj
> komputer

Wszystkie kontrolery? Jesli tak zrobie raczej nie wstanie mi windows,
dyski HDD sata, kontroler SAS.
Poza tym brak jest wogole galezi "Stacje dysków CD-ROM/DVD".

> Lub wklej do notatnika tresc zawarta pomiedzy liniami ---------- i zapisz
> jako plik.reg

> REGEDIT4
>
> [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}]
>
> "UpperFilters"=-
> "LowerFilters"=-

> PS. Generalnie chodzi o usunięcie wartości:
> "UpperFilters"

Brak jest kluczy "UpperFilters","LowerFilters" w podanej galezi.
Oczywiscie przegladajac roznej masci fora znalazlem ta propozycje.
Moim zdaniem moze to pomoc tylko w sytuacji kiedy urzadzenie jest
zainstalowane poprawnie, ale nie widac go w explorerze.

> Lub
> Usun z rejestru klucz:
> HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\MountP­oints2

Tego nie probowalem, rozumiem ze chodzi o usuniecie calej galezi?
Nie bardzo tez jestem przekonany ze usuniecie punktow montowania mialoby
pomoc w sytuacji kiedy brak jest wogole urzadzenia w menadzerze.

--
pzdr kapitan