Re: DZIWNE by³o ...Wyniki defragmentacji - ostatnio

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 01:41:55 MET DST

"USER0" napisa³:

> Padniêcie p³yty to by³by w tej chwili najgorszy scenariusz, bo musia³bym
> kupiæ
> nie tylko p³ytê, ale i Windows XP, poniewa¿ moje XP jest OEMowe i z inn±
> p³yt± nie da³oby siê go aktywowaæ.

Bez ¿artów. Je¶li sam sk³ada³e¶ komputer, to jako System Builder masz prawo
do:

a) udzielenia samemu sobie gwarancji o dowolnej d³ugo¶ci trwania na z³o¿ony
przez siebie komputer
b) w ramach z³o¿onej samemu sobie reklamacji stwierdzenia defektu p³yty
g³ównej,
c) okre¶lenia, ¿e naprawa ma polegaæ na wymianie p³yty g³ównej
d) w³asnorêcznej wymiany p³yty (z braku takiej samej na jej funkcjonalny
odpowiednik tego samego producenta - cokolwiek to oznacza)
e) reinstalacji dotychczasowej kopii Windows XP na tym samym wszak
komputerze (tyle ¿e z wymienion± przez gwaranta p³yt± g³ówn±).
f) ponownej aktywacji owej kopii (na 99% przejdzie aktywacja przez sieæ)
g) wydania samemu sobie naprawionego komputera z w pe³ni legaln± wersj±
systemu Windows XP.

Powa¿nie.

JoteR

PS.
http://www.microsoft.com/OEM/pl/licensing/sblicensing/Pages/licensing_faq.aspx
"Je¶li p³yta g³ówna zostanie wymieniona z powodu wady, nie trzeba kupowaæ
nowego systemu operacyjnego dla komputera, o ile wymieniona p³yta g³ówna
pochodzi od tego samego producent i jest to ten sam model lub odpowiednik
oferowany przez producenta, zdefiniowany przez gwarancjê producenta."