Re: DZIWNE by³o ...Wyniki defragmentacji - ostatnio

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 00:48:28 MET DST

> To jest stara i felerna p³yta g³ówna. Mia³em podobn± i te¿ walczy³em z
> kolejno¶ci± startu dysków IDE/SATA. Przeczytaj ten w±tek, mo¿e który¶ z
> podanych tam przepisów akurat u Ciebie zadzia³a...:
> http://www.techsupportforum.com/forums/f15/asus-p4p800-boot-problems-8503.html
Dziêki. Jutro przeanalizujê ten w±tek dok³adnie, na ¶wie¿o. :-)

Ale pod jego wp³ywem zrobi³em jeszcze tak± próbê, ¿e przy pod³±czonych
obu dyskach, w BIOSie jako bootowalny ustawi³em dysk SATA. No i d¼wiêk by³.
Czyli wygl±da na to, ¿e nie fizyczne pod³±czenie obu dysków a ustawienie
SATA jako bootowalnego powoduje ten d¼wiêk.

Jeszcze niepokoi mnie ten spis sygna³ów BIOSu, który sugeruje, ¿e mo¿e to byæ
zwarcie na p³ycie (pisa³em o tym w poprzednim po¶cie).
Tylko, ¿e obie te listy dotycz± BIOSu firmy AWARD, a mój BIOS jest American
Megatrends czyli AMI. Z tym, ¿e dla AMI ¿aden ze spisów w ogóle nie podaje
znaczenia sygna³u ci±g³ego.
Padniêcie p³yty to by³by w tej chwili najgorszy scenariusz, bo musia³bym kupiæ
nie tylko p³ytê, ale i Windows XP, poniewa¿ moje XP jest OEMowe i z inn±
p³yt± nie da³oby siê go aktywowaæ. Nie planowa³em w tej chwili takich wydatków. :-(
Z tego wzglêdu mo¿liwo¶æ przetestowania p³yty na okoliczno¶æ zwarcia bardzo
by mnie uspokoi³a. Jest co¶ takiego?

Pozdrawiam