Re: DZIWNE było ...Wyniki defragmentacji - ostatnio

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Sun 07 Aug 2011 - 00:02:12 MET DST

Poszukałam trochę w Internecie i okazuje się, że jest co najmniej
kilka spisów sygnałów BIOSu, niekoniecznie pokrywających się.
W jednym z nich jest napisane,
Sygnał ciągły - problem z zasilaczem, płytą główną, możliwe zwarcie

Może to jest przyczyną. Gdy po wysunięciu otworzyłem komputer
miałem wrażenie jakiegoś dziwnego zapachu, jakby właśnie zapachu
po jakimś zwarciu. Ale to bardzo słaby zapach.

Jak można przetestować płytę główną na tę okoliczność i co może
sugerować taki objaw, że podłączenie tylko dysku SATA daje taki
dźwięk i niedziałanie komputera, a podłączenie go razem z dyskiem
EIDE powoduje, że tego dźwięku nie ma i komputer działa normalnie.
Wiem, że to pewnie wykracza poza zakres tej grupy, ale prosiłbym
o jakiÅ› punkt zaczepienia.

Pozdrawiam