Re: DZIWNE było ...Wyniki defragmentacji - ostatnio

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 20:05:34 MET DST

> IMHO tu jest pies pogrzebany. Należałoby podłączyć dysk tak, aby zgłosił się
> na Secondary (czyli wetknąć kabel sygnałowy w inny port SATA). Bo jako
> Primary jest kanał PATA? Jeśli nie planujesz już podłączać czegokolwiek do
> tego kanału, można go wyłączyć, wówczas porty SATA traktowane jako Third
> Master/Slave powinny się zgłosić jako Secondary.
Jedyne co mogłem zrobić to przełożyć kabelek z jednego slotu SATA na płycie
na ten drugi.
Spowodowało to, że teraz w BIOSie dysk SATA zgłasza się jak Fourth Master,
a nie jako Third Master, jak to było przedtem.
Po odłączeniu starego dysku znowu piszczał i żeby to skończyć znowu
nie wystarczyło nacisnąć guzik sprzodu komputera, ale trzeba było przełączyć
z tyłu z 1 na 0 przy zasilaczu,

> Trybu SATA raczej już nie > zmieniaj, bo system może nie wstać.
Tego zdania nie rozumiem.

> PS. w nowym wątku, bo poprzedni się tak rozciągnął, że OE odmówił dopisywania w nim postów.
Dzięki.

Pozdrawiam