Re: [xp] info o tym co wysyla sie z mojego kompa

Autor: <general_kenobi_j_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 19:34:53 MET DST

> cports firmy nirsoft. Tylko nie wiem czy wykrywa to, co posyłają rootkity.

> Grzegorz powiniem wiedzieć. Zresztą reszta grupowych guru (gurów) też.

no dosyc fajne to jest, nie wyswietla nic podejrzanego (na liscie
glownie sa uslugi mikrosoftu) sa jak zwykle tez te PnkBstrA.exe i PnkBstrB.exe
-( to nie jest wirek ale nie wiem tez dokladnie po co jest to cholerstwo)

ale ten progs chyba nie wyswietla nic nt tego co jest wysylane - czy cos
takiego da sie zobaczyc; najlepiej by bylo gdyby mozna bylo zidentyfikowac
pliki