Re: Joliet czy UDP?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 16:15:13 MET DST

> Animka<animka@to.nie.ja.wp.pl> napisa艂(a):
>
> Zwykle ISO+

Joliet albo UDF.

Tak mam w艂a艣nie domy艣lnie zaznaczone.

> Nie mam poj臋cia o czym piszesz. Chyba kto艣 Ci wm贸wi艂, 偶e formatowanie s艂u偶y
> do kasowania. I nie ma 偶adnego UDP tylko UDF. Tzn jest co艣 takiego jak UDP
> ale nie w tej bajce.

Tak UDF Bridge. Dzi臋ki.

> Na dyskietkach zwykle u偶ywa艂o si臋 FAT12.

No tak :-)

> Nie masz UDP tylko UDF.

Tak, masz racj臋.

> Zn贸w mylisz r贸偶ne rzeczy. Po pierwsze masz dwa systemy plik贸w do wyboru:
> ISO9660 albo UDF. ISO9660 jest starszy i nie obs艂uguje plik贸w powy偶ej 2 GB,
> nie by艂 te偶 optymalizowany dla zapisu pakietowego. Joliet to rozszerzenie
> ISO9660 daj膮ce m.in. obs艂uge d艂ugich nazw plik贸w. Z kolei pliki ISO to
> obrazy p艂ytek i nagrywa si臋 je na czyste p艂yty bez 偶adnego formatowania.

Jak nagrywam pliki w tym mp3 czy jaki艣 film, to opr贸cz Joliet to ISO
9660 te偶 powinno by膰 zaptaszkowane?

Par臋 lat bez problemu si臋 nagrywalo a teraz zacz膮艂 si臋 problem - jednak
z p艂ytkami. Dwie nowiusie艅kie z kompletu 5 sztul DVD RW Platinum w艂a艣nie
wyrzuci艂am. Nagrywarka w og贸le ich nie widzia艂a. Dyski nienagrywalne.
By艣 mo偶e nagrywarka mi wysiada, ale tak偶e i druga - Pioner te same
komunikaty daje, nie widzia艂a tych nie do odczytu.

--
animka