Re: [xp] jakie uslugi powlaczac a jakie powylaczac

Autor: <general_kenobi_j_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 15:05:51 MET DST

> No to i tak całkiem dobry przecież (pomijając brak informacji

> o pojemności pamięci RAM).

> Informacja na przyszłość i dla innych: wyłączanie usług daje

> bardzo niewiele, a powoduje - jak widać z tego przykładu -

> sporo problemów. I to problemów, które nie ujawniają się od

> razu i często nie wiadomo, jaka jest ich przyczyna.

> Dlatego albo należy w ogóle nie wyłączać żadnych usług (i

> tak mechanizm stronicowania szybko usunie z pamięci RAM te

> strony kodu, które nie są potrzebne, co najwyżej traci się

> troszkę na szybkości uruchamiania komputera, ale to można

> [...]

no nie zgodzilbym sie - teraz jak mam powlaczane uslugi lista procesow
w process explorerze jest 4 razy dluzsza - jak powylaczalem do minimum to
bylo pare i wszystko bylo ok przez lata prawie uzywania; do tego jest tam
wiele uslug niepotrzebnych np ta do netsenda czy np serwer iis te od pulpitu
zdalnego i masa innych - problem w tym ze nie chce mi sie tego wszystkiego
uczyc i przydalaby sie porada kogos doswiadczonego w tym temacie kto wie
co mozna wylaczyc a co lepiej wlaczyc i dlaczego