Joliet czy UDP?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 06 Aug 2011 - 00:31:19 MET DST

Jakiego sposobu/systemu się używa do sformatowania płyty DVD-RW? W
Windows jest formatowanie w UDP, ale to chyba udupia płytę, tak samo i
kartę pamięci. Czy UDP nie jest tylko dla dyskietki 1,44?

Poza tym w programie do nagrywania plików na płytach mam w opcjach ISO,
Joliet i UDP. Czy wszystkie mogą być włączone-zaptaszkowane, czy tylko
Joliet zaptaszkowany, a ISO tylko wtedy gdy będę chciała nagrać obraz
np. systemu na płycie?

Pytam o to bo mi chyba nagrywarka wysiada, albo kupiłam lipne płytki
Platinum DVD-RW.

--
animka