Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Thu 04 Aug 2011 - 15:45:19 MET DST

> Zrób inaczej. Spod działającego systemu odpal diskmgmt.msc, załóż nową
> partycję podstawową i ustaw ją jako aktywną. Następnie zamknij system,
> *odepnij dysk z obecnym systemem*, odpal komputer z płytki CD i
> zainstaluj XP na nowoutworzonej partycji. Dopiero po tych zabiegach
> będzie pewność, że nowy system będzie całkowicie samodzielny.
> Stary napęd podepnij dopiero jak upewnisz się, że nowy system działa.

Przy tej metodzie mam problem.
diskmgmt.msc po podświetleniu owych 100 GB otworzył Kreatora nowych partycji.
Po zaznaczeniu, że partycja ma być podstawowa i że ma zajmować cały dostępny
obszar (czyli 102399 MB), w następnym oknie pojawiło się polecenie przypisania
litery.
Czy mam zaznaczyć : Przypisz następującą literę dysku i tu jest następna litera
                                       po ostatniej zajętej w starym systemie
czy: Nie przypisuj litery dysku
Nie będę działać dalej do momentu otrzymania odpowiedzi, bo nie chcę zrobić coś źle.

Ponadto nie rozumiem dlaczego przy tej metodzie będzie pewność, że nowy system
będzie całkowicie samodzielny, a jak rozumiem, wg Ciebie, przy metodzie Jacka takiej
pewności by nie było.

Pozdrawiam