Re: Wyniki defragmentacji (było:Podział na partycje bez utraty danych)

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Wed 03 Aug 2011 - 12:52:18 MET DST

> 1. Nikt ci nie zagwarantuje nieutracenia danych pod Easeus czy innym
> progsem.
> 2. Dlatego zanim zaczniesz przesuwać partycje, zrób sobie na wolnym miejscu
> czy choćby na pożyczonym dysku ich obrazy. Polecam ponownie snapshoot.exe

Muszę przesunąć jedną (na dysku jest tylko jedna) partycję zawierającą dane
zajmujące kilkaset GB. Gdybym miał miejsce na przeniesienie gdzieś tych plików,
to nie zawracałbym głowy ani Wam ani sobie defragmentacją, przesuwaniem
partycji itd. Po prostu przeniósłbym dane, sformatowł dysk, nagrał system i przepisał
dane z powrotem. Już zresztą o tym pisałem.
Pytanie: czy istnieje program do robienia obrazu partycji, który w wyniku dałby obraz
kilkunastokrotnie mnieszy od zawartości obrazowanej partycji? Jeśli tak, to proszę
o podanie jego nazwy. Byłoby to dla mnie dobre rozwiązanie.
Obawiam się jednak, że taki program nie istnieje.
Wiąże się z tym moja wątpliwość po co w ogóle robić obraz partycji zawierającej
tylko dane? Rozumiem zalety robienia obrazu partycji systemowej lub ewentualnie
z innymi programami trudno konfigurowalnymi. Ale z danymi?

Pozdrawiam