Re: Podział na partycje bez utraty danych

Autor: USER0 <qwerty_at_qwerty.com>
Data: Fri 29 Jul 2011 - 13:22:32 MET DST

Przy okazji tej dyskusji poruszyliśmy temat ratowania systemu
wymieniając 2 metody: ratowanie przy pomocy płytki oryginalnej
(ewentualnie przerobionej do odpowienio SP1/SP2/SP3)
i odtwarzanie ze zrobionego przez użytkownika obrazu.
Wiem, że są jeszcze inne metody jak np. konsola naprawcza,
punkty powrotu i kopie rejestru i najważniejszych plików systemowych.
Przydałaby mi się jakaś systematyka, to znaczy w jakich okolicznościach
jaka metoda może być skuteczna i co należy wcześniej przygotować
(np. w/w obraz) Wiem, że na przykład trudno zastosować punkt
przywracania gdy system w ogóle nie startuje, ale przydałby się
bardziej kompleksowy opis omawiający wszystkie dostępne sposoby.
Może gdzieś w Internecie jest to dobrze wyjaśnione i może ktoś zna
gdzie to można znaleźć. Jeśli tak, to proszę o podanie adresu.

Pozdrawiam